Promosi Januari 2016

Promosi Januari 2016

February 01, 2016

Because I do what I love To Do

Mungkin ada yang tertanya-tanya, kenapa saya buat Shaklee? Kenapa saya berbusiness Shaklee sedangkan saya seorang Doctor, gaji saya stabil, cukup untuk bulanan. Tapi kenapa saya memilih untuk membuat Shaklee?

Panjang ceritanya. Tapi saya akan ringkaskan. Heheh

Setiap hari saya berjumpa dengan pesakit, macam-macam komplen yang pesakit cerita. Masalah demam selsema, batuk berpanjangan, gastrik, asma, kurang darah, letih lesu, sakit belakang, stroke. Macam-macam lagi lah. Ada juga yang disebabkan diri sendiri tak compliance to medication, ada tu yang dah banyak sangat makan ubat ataupun ingatkan penyakit dah hilang sendiri.

Melihat dari keadaan itu, saya berminat untuk membantu mereka yang ada masalah-masalah ini selain daripada mengambil ubat mengikut dose dan masa yang ditetapkan oleh doktor, tetapi juga untuk mengubah kesihatan ke tahap yang lebih baik.

Saya tak cakap kena stop ambil ubat dari hospital, tetapi ada keadaan di mana supplement dan vitamin sampingan sangat membantu memulihkan pesakit dengan lebih cepat.

Saya sedia membantu anda untuk mendapatkan kualiti hidup yang lebih baik. Insyaallah, Allah tahu kita usaha :)

Saya berdoa anda diberikan kesihatan yang baik selalu.


Semangatkan saya bercar sticker. Because I do what I love to do :) 

Ain Syafinas 
013.274.4885
COD HSAJB, BBU, TAMAN DAYA, AUSTIN PERDANA 
POS SELURUH MALAYSIA 

No comments:

Post a Comment