Promosi Januari 2016

Promosi Januari 2016

December 17, 2015

MINAZ! I love!

Hyeee assalamualaikum semua :)

MINAZ..

Familiar tak? haha. Sy memang minat menggila dengan MINAZ ni.

Siapakah gerangan MINAZ ini? :p

Saya sangat rajin browse through instagram. Boleh kata setiap page yang orang like saya akan pergi risik-risik. Hahaha. Nampak sangat tak de kerjanya.

Jadi dalam risik merisik tu sy terjumpa instagram minaz dan follower nya sangat ramai. Rupa2nya Minaz adalah salah satu empayar besar dalam industri fesyen. Jubah dan tudung Minaz, capcus bak kata owner empayar ini, pijaminaz.

Saya mula terjebak dengan Minaz ni masa dalam pantang (opsss) . Mula mencari- cari baju untuk akikah anak perempuan saya. Dalam mencari- cari tu, hati terpaut pada jubah Le- floria dari Minaz. Memang lawaaaa sangat!

Lepas tu apa lagi, teruslah order (haiii perempuan macam ni lahhh :p). Sekarang ni tak perlu lagi nak bersesak-sesak ke butik, hanya order dengan trusted personal shopper (ps) yang telah dilistkan oleh pihak Minaz sendiri (ada ramai boleh pilih mana yg berkenan di hati).

Buat order mengikut saiz dan ukuran yang telah disediakan bagi setiap baju, order, online bankin dan baju akan terus sampai ke tangan anda.

Dari segi material pula, memang best. Kainnya berkualiti tinggi, kemas, jahitan kemas dan selesa, bidding pun cantik. Tak rugi lah rasanya membeli. Harga pun affordable.

Yang terbaru sy beli adalah lacey jubah, aisya jubah dan zaradress. Zaradress dan aisya jubah is my favourite sebab kainnya jatuhhh alahai lembut bak sang puteri. Kikiki. Memang jatuh cinta habis.

Kalau tengok instagram Minaz ni memang boleh juling-juling mata terbawa dalam mimpi siap. Hati-hati ye hehehehe.

Meh saya hidangkan sikit gambar- gambar dari instagram Minaz yang meruntun jiwa :p

Enjoyyyyyy!!! 
@minaz

No comments:

Post a Comment