Promosi Januari 2016

Promosi Januari 2016

December 15, 2015

Pentingnya vitamin!

Salam semua, apa kabar?

Alhamdulillah dah dapat cara nak update blog guna handphone. Almaklumlah laptop ada teknikal problem sikit. Thanks to my sister in law, Siti Munirah, pakar blog kita :)

Hari ini sempat nak update sikit blog kesayangan ni..

Stay healthy. Itulah tagline or # yg sy selalu gunakan bila update instagram (@ainfinas_my_shaklee_) or facebook sy (Ain Syafinas). Hashtag bukanlah perkara asing sekarang, malah memudahkan follower atau pengguna instagram untuk search # dengan lebih cepat.

Apa pentingnya kesihatan kepada kita?
Mestilah pentingkan. General health. Rata2 semua mendoakan diri dan orang tersayang untuk kekal sihat sehingga akhir hayat.

Terdapat banyak cara untuk kita kekal sihat, antaranya pengambilan vitamin or supplement. Ada pelbagai jenis supplement di pasaran sekarang dan senang je nak beli contohnya di farmasi dan kedai- kedai ubat berdaftar. Antara jenama supplement yang popular adalah seperti blackmore dan sebagainya.


Tapi bagi sy pula, Shaklee adalah pilihan saya. Alhamdulillah kesannya sangat positive. Hampir setahun lebih sy amalkan Shaklee. Antara supplement yang sy amalkan adalah vitamin C, osteomatrix, ESP, VITALEA, ALFALFA, performance drink dan zinc complex.

Saya akan sambung cerita mengenai supplement2 ini di post akan datang ya.

Stay tuned!

Do follow my instagram @ainfinas_my_shaklee_ or facebook (Ain Syafinas)

Ain Syafinas
013-2744885
ID: 1207458
COD HSAJB, BANDAR BARU UDA, TAMAN DAYA, AUSTIN PERDANA JOHOR BAHRU
Pos seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment