Promosi Januari 2016

Promosi Januari 2016

December 31, 2015

Bagaimana Kalsium dapat mengelakkan sakit belakang

"Doctor, saya selalu sakit pinggang, sakit sendi.. Kenapa ye? Ada produk atau supplement yang boleh sy ambil?" 


Inilah antara dialog atau soalan-soalan yang selalu sy dengar dari mulut pesakit, 

Kadang kala disebabkan oleh faktor usia yang sudah meningkat ataupun faktor pekerjaan, Tidak dapat dinafikan ramai di antara kita yang membanting tulang ketika bekerja, dan bila tamat waktu kerja, mulalah sakit pinggang menyerang.

Ada juga yang sakit pinggangnya melarat sampai tak boleh nak buat kerja lagi dah,

Selalunya, sy akan nasihatkan untuk mengambil supplement kalsium yang sangat baik untuk menguatkan tulang dan otot. Kalau di hospital, calcium lactate 600 mg akan dibekalkan kepada pesakit untuk mengurangkan sakit sendi dan pinggang. 

Tapi mungkin ada diantara kita yang susah hendak ke hospital, iyalah dengan ramai orang dan parking pun susah, ramai yang mencari alternatif lain untuk mendapatkan supplement kalsium. 

Di sini saya ingin sarankan satu supplement yang saya sendiri amalkan, Ostematrix. Sekiranya anda pernah baca entry saya mengenai supplement ini semasa saya mengandung, mesti anda sudah tahu keberkesanan ostematrix ini. 


Tetapi pengambilan ostematrix tidak tertumpu kepada wanita hamil sahaja, malah segenap lapisan umur boleh ambil supplement ini,

Ostematrix telah terbukti kebekesanannya dalam meningkatkan kandungan kalsium dalam badan, Satu tablet kalsium adalah bersamaan dengan segelas susu tinggi kalsium atau 80 biji badam, Haaa, kalau nak makan 80 biji badam sehari penatlah kan, tetapi pengambilan Ostematrix adalah lebih mudah. 

Hanya 4 biji ostematrix sehari sudah cukup untuk menjadikan anda lebih sihat bertenaga, 


Manfaat utama Ostematrix: 
a) menguatkan tulang- menghalang osteoporosism menguatkan kuku, gigi dan sistem saraf. 

b) mengurangkan sakit sendi dan kekejangan- pengambilan 600 mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan dan sakit sendi, 

c) meringankan stress- mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung dan menggalakan tidur yang lebih selesa. 

Bagi saya, pengambilan 4 biji Ostematrix sangat penting setiap malam tambah pula kalau di siang hari dah penat bekerja dan berjalan, Insyaallah, bangun keesokkan harinya tak kan sakit sendi, Hehe

Untuk maklumat lanjut atau consultation mengenai Ostematrix atau supplement yang lain, boleh hubungi saya di 013-2744885. Saya sedia membantu :) 

Ain Syafinas
013-2744885
ID: 1207458
COD HSAJB, BANDAR BARU UDA, TAMAN DAYA, AUSTIN PERDANA JOHOR BAHRU
Pos seluruh Malaysia

Salam 2016! :) 

No comments:

Post a Comment